Mar 22, 2015

Tiba-tiba dah tahun 2015!


Assalamualaikum,,,

Hye peeps...ada lagi ke yang baca blog yg dah usang ni,,,see my previous entry on 23 August 2013, and today is 22 March 2015,,,Fuyooo...lama gila dah tak update blog,,,,HAHAHA,,,okies x nak cite panjang-panjang,,nak tau apa perkembangan saya setahun lebih ni,,,just let the pictures talk....


Introducing our hero, Muhammad Aqeel Naufal...was born on 12 May 2014.


Now, I am a big sister aka "kak long"


Aidilfitri 2014...three months after delivered Aqeel


But, i am still ayah's sweetheart...


Aqeel is really a good boy

Kakak Rania with beautiful  gown


My little caliph


My little solehah


Thank You Allah...granted me with all of them...Alhamdulillah...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...