Jan 20, 2012

Am I Pregnant?

Hye,,dah lama x menulis kat sini,,,ingat x last entry saya ada  tulis pasal my birthday? I wish that i can get pregnant as soon as possible...Syukur sgt,,,Allah makbulkan doa saya.... Saya just suspect bila dah seminggu period saya x dtg2...Sebenarnya sebelum ni period saya biase juga lewat seminggu,,,tapi kali ni,,,saya ada instict menyatakan yang saya pregnant,,,maybe sebab saya rasa sedikit loya,,,dan sakit pinggang+cramp perut yang berterusan selama seminggu tu,,biasanya,,,kalau nak period pun saya rasa macam tu gak,,tapi simptomnya x lama,,,biasa dlm 2-3 hari lepas rasa simptom tu terus period dtg...tapi kali ni,,,saya rasa selama seminggu,,,sepatutnya period saya akan dtg pada 6/1/2012..tapi still tunggu punya tunggu sampai 12hb x dtg2 jugak,,,so saya try wat upt (urine pregnancy test),,,keputusannya ada 2 line,,tapi satu line tu blurrr,,,sgt...so saya rasa confius sgt,,,then saya try google,,,maybe sbb kadar hcg dalam urine masih rendah,,,so,,,i beli upt baru,,,then try lagik skali,,,kali ni nampak jelas 2 line,,,Ya Allah,,,,saya sangat x sangka yang doa saya dimakbulkan dalam masa secepat ini,,,Terima kasih Ya Allah,,,,Tapi sampai sekarang saya masih belum check diklinik,,sbb nak tunggu husband balik cuti CNY ni dulu baru nak g sama2,,,,Tak sabar rasanya nak tunggu saat itu,,,,Selamat Datang Zuriatku....Terima kasih Ya Allah,,,,atas Anugerah Terindah ini,,,Semoga saya selamat melahirkan buah cinta kami,,,amin...

alololo,,,comelnya dia kan...kan?

4 comments:

  1. salam, hai yana.
    dulu kak aini masa dpt tau pregnant 7 weeks, second line pun blur. doc ckp sbb baru lg kandungan tu. so time ni kena jaga betul2, hati2, jgn buat keja berat sgt coz kandungan belum kuat lg. so tkcare ek. n congrats :)

    ReplyDelete
  2. tahniah kak lia... hepi bila dengar pasal pregnancy... take care tau... jaga bby elok2... jgn wat keje berat2... lagi satu jgn stress sgt... hehehe... jaga pemakanan gak...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...